De corona uitbraak heeft grote invloed op de zorg. Zorgorganisaties kunnen extra ondersteuning gebruiken. Onze excellente support krijgt in deze tijd een andere invulling. Want ook bij MEXTRA hebben we natuurlijk maatregelen getroffen.

Welke corona maatregelen neemt MEXTRA?

We volgen de landelijke adviezen op. Dat betekent dat;

  • Onze medewerkers zoveel mogelijk thuis werken;
  • Al onze interne meetings en overleggen online plaatsvinden;
  • Afspraken met klanten handelen we zoveel mogelijk telefonisch of via videobellen af.

Is excellente support voor MEXTRA nog mogelijk?

Werken op afstand

We doen er alles aan om onze excellente support te handhaven. In deze hectische periode kan het voorkomen dat u iets langer op antwoord moet wachten dan u gewend bent. Maar meestal heeft u, zoals altijd, binnen en dag antwoord. Vanuit huis, soms met onze kinderen op de achtergrond, zoeken wij samen naar een oplossing.

 

Onze producten blijven volledig operationeel, bugfixes en updates worden zoals gewoonlijk snel doorgevoerd.

 

Wat kunnen we voor ú doen?

In deze periode hebben we veel contact met klanten door het hele land. Vele staan voor soortgelijke vraagstukken. Door te luisteren en informatie te delen, kunnen we u helpen. Zo bieden we in deze tijd extra excellente support.

Laat ons weten hoe we u kunnen helpen.